3. klasside taimeprojekt “Lill emale”
Märtsi keskel alustasid 3.b ja 3.c projektiga “Lill emale”. Esimeseks ülesandeks õpilastel oli uurida, mida on vaja, et taimi kasvatada ja kuidas taimede eest hoolitseda.
Märtsi keskel alustasid 3.b ja 3.c projektiga “Lill emale”. Esimeseks ülesandeks õpilastel oli uurida, mida on vaja, et taimi kasvatada ja kuidas taimede eest hoolitseda.
Meie kooli projekt “Sõber kurk” sai ellukutsutud soovist teada saada, kuidas saab seemnest taim ja valmib vili. Koolis kasvanud taimed on olnud uskumatult visad. Nad on idanenud, õitsenud ja viljunud vaatamata kuivusele ning kuumusele.
Juba aastaid toimuvad Räpina Aianduskooli eestvedamisel tegevusprojektid kooli- ja lasteaialastele. Aianduskooli taimeprojektid on alati oodatud ning väga populaarsed. Sel õppeaastal ei õnnestunud kahjuks Kadrina kooli õpilastel projektiga liituda.
Esmaspäeval, 15. veebruaril algas üle-eestiline projekt “Tere, kevad 2021!”. Kadrina Keskkoolist on ettevõtmisega liitunud 1.a, 2.a ja 2.c ning 3.b klass. Projekt kutsub õpilasi vaatlema ja märkama kevadel looduses toimuvaid muutusi.
Tartu Ülikooli innovatsioonisõbrana osalesime aastatel 2016–2020 ülikooli projektis “Üldpädevuste arendamine gümnaasiumis”. Projekti eesmärgiks oli toetada gümnaasiume õpilaste üldpädevuste arendamisel ja nüüdisaegse õpikäsituse rakendamisel.
Kadrina Keskkooli abiturientidel Kadi Rindbergil ja Anet Sirvelil, kes õpivad loodusteaduste (LOTE) õppesuunas, avanes hea võimalus 25.–29. augustil osaleda purjeretkel Soome saarestikus.
14. veebruaril algasid Sõprusetera projekti ettevalmistused. Kaasa võetud plastpudelitest meisterdati seemnete külvamiseks potid.
2.b klass osaleb Räpina Aianduskooli taimekasvatusprojektis “Sõprusetera 2020”, millest võtab osa 321 õppeasutust üle Eestimaa.
Just selle tõe teadasaamiseks tuli viiel Kadrina Keskkooli õpilasel ja kolmel õpetajal sõita oktoobri alguses Assoori saartele.