Gümnasistid osalesid projektis „Rändav bioklass”
Detsembri alguses toimus meie koolis Tartu Ülikooli projekti „Rändav bioklass“ töötuba, kus osales 24 õpilast 10.-12. klassist.
Detsembri alguses toimus meie koolis Tartu Ülikooli projekti „Rändav bioklass“ töötuba, kus osales 24 õpilast 10.-12. klassist.
Läänemere Projekt (BSP) avas uksed kahele vaprale ja uudishimulikule tüdrukule, kes õpivad Kadrina Keskkooli 11. klassis loodusteaduste õppesuunal (LOTE). Projekt viis Laura-Eliise Taani, samal ajal kui Adela-Roksett seikles Soomes. Mõlemad tüdrukud said võimaluse sukelduda sügavale jätkusuutlikkuse ja merebioloogia maailma ning avastada enda jaoks uusi perspektiive ja kogemusi.
Kui kalendris keeratakse ette märts, hakkab iga kooliskäija kevadet ootama. 130 õpilast 1.a ja 1.b klassist, 5.l klassist ning 6. ja 7. klassidest jälgisid kevade tulekut looduses ning osalesid üleriigilises projektis “Tere, kevad!”.
Meie kooli 6.a ja 9.a klassi õpilased tegid koostööd Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor / EUAS personalijuhtimise tudengitega ja osalesid maailmakohviku stiilis probleemilahendamise töötoas “Kuidas muuta õpilaste vahetunnid ägedaks?”
Täna külastasid meid Aarne Leisalu ja Helen Karus Lääne-Virumaa Arenduskeskusest ja andsid meie koolile üle Ettevõtliku Kooli baastaseme saavutamise tunnustahvli.
Kadrina Keskkoolis tähtsustatakse ettevõtlikkust ning õpilased osalevad hea meelega erinevates projektides.
4.a klass osales rahvusvahelises postkaartide joonistamise projektis “Culture” – What is special about our culture? What makes me, me?
Nami-nami aed tutvustab sidrunmelissi kui erilise ravijõuga meetaime. Vana-Kreeka arstid hindasid melissi kõrgelt kui elutahet tugevdavat ja rõõmsaks tegevat taime. Just sellist taimeteed on emadel vaja.
Märtsi keskel alustasid 3.b ja 3.c projektiga “Lill emale”. Esimeseks ülesandeks õpilastel oli uurida, mida on vaja, et taimi kasvatada ja kuidas taimede eest hoolitseda.