Kosutavat suvevaheaega!
Kallid õpilased, head õpetajad ja lapsevanemad, kooli töötajad! Koroonaviirus, eriolukord, 2+2 reegel, distantsõpe – kõik see muutis meie elu lõppeval õppeaastal.
Kallid õpilased, head õpetajad ja lapsevanemad, kooli töötajad! Koroonaviirus, eriolukord, 2+2 reegel, distantsõpe – kõik see muutis meie elu lõppeval õppeaastal.
Õppetöö korraldus Kadrina Keskkoolis alates 18. maist. Üldjuhul jätkub distantsõpe kuni õppeaasta lõpuni. Osaliselt alustavad kontaktõppega abituriendid ja õpilased, kel on õpitulemustes puudujääke.
Head õpilased, lapsevanemad ja õpetajad! Avaldame haridus- ja teadusministri pöördumise seoses kooliaasta lõpetamisega. Täpsema info õppetöö jätkumise kohta Kadrina Keskkoolis alates 18. maist edastame esmaspäevaks, 11. maiks.
Head õpetajad, õpilased, lapsevanemad! Avaldame haridus- ja teadusministri Mailis Repsi kirja seoses koolivaheaja lõpuga. Esmaspäevast jätkub Eesti koolides distantsõpe ning kestab enamike õpilaste jaoks õppeaasta lõpuni.
Kadrina Keskkooli usinatel reaal-tehnilise õppesuuna noortel, kes soovivad kooli lõpuks omandada ka CNC-pingi operaatori kutsetunnistuse, jätkuvad videotunnid ka vaheajal.
Head õpetajad, õpilased, lapsevanemad! Oleme kõik rohkem kui kuu töötanud eriolukorra tingimustes. See on olnud meie kõigi jaoks uus olukord, mis nõudnud hoopis teistsugust lähenemist ja oma töö ning igapäevase elu ümberkorraldamist.
Seoses eriolukorra jätkumisega otsustati pikendada ka distantsõppe pikkust. Esialgu jätkub see kaks nädalat, tõenäoliselt pikendatakse seda aprillikuu lõpuni.
Õpin 2.b klassis. Esmaspäev ei läinud eriti hästi, kuna ma ei tahtnud koolitöid teha ja ma vihastasin, tahtsin hoopis muud teha. Ja läksin raamatut lugema. Teisipäeval pidin tegema ära ka esmaspäeva õppimised.
Tere hommikust! Esimene töönädal uutes tingimustes hakkab läbi saama. On olnud kindlasti huvitav ja arendav, seega täiesti uus kogemus.
Head lapsevanemad! Kõik meie riigi koolid on oma töökorraldust ümber kujundamas. Nagu iga uue olukorra puhul, tekibki kõigil väga palju küsimusi, millele saame vastused tihedas ja konstruktiivses koostöös.