Tubli etteaste algklasside teatripäeval
Kõigest kuu aega tegutsenud sõnakunstiring osales juba oma esimese etendusega “Mütsikaupmees” XXII Aino Paju nimelisel algklasside teatripäeval Lääne-Virumaa näitetruppidele.
Kõigest kuu aega tegutsenud sõnakunstiring osales juba oma esimese etendusega “Mütsikaupmees” XXII Aino Paju nimelisel algklasside teatripäeval Lääne-Virumaa näitetruppidele.
Tartu Ülikooli Teaduskool korraldas 7. oktoobril gümnaasiumiõpilastele veebiviktoriini “Valge bioloogia”. Viktoriinil osales 607 gümnasisti erinevatest koolidest üle Eesti. Kadrina Keskkoolist võttis olümpiaadist osa 15 tublit abiturienti.
5. septembril Tallinnas peetud 2019/2020. õa üleriigilise kunstiolümpiaadi lõppvoorus saavutas meie kooli õpilane Elise-Helene Pohla põhikooli arvestuses 17. koha.
Lääne-Virumaa põhikoolide kirjandivõistluse “Kirjutaja 2020” žürii kuulutas välja maakonna tublimad kirjutajad. Ka meie kooli õpilased saavutasid auhinnalisi kohti.
Selgunud on eesti keele uurimistööde maakondliku vooru tulemused. Järjestus koostati üleriigilise komisjoni poolt antud punktide järgi. Kadrina Keskkooli õpilased olid väga tublid.
MTÜ Tuleviku Heaks keskkonnakampaania Võta Vabalt 2020 on selleks korraks lõppenud. Kuue tublima hulgast leiab kaks Kadrina Keskkooli võistkonda – kokkuvõttes enim punkte kogus 3.e klass, 6.a tüdrukud olid kuuendad.
30. märtsist kuni 19. aprillini toimus teaduskooli uus veebipõhine matemaatikaõistlus “Kaval-Ants” 3.–5. klassi õpilastele. Võistlus toimus kolmes voorus, igas voorus anti lahendamiseks 10 ülesannet.
Et emakeeleolümpiaadi lõppvooru tänavu ei toimunud, kuulutati paremusjärjestused välja piirkonnavoorude tulemuste põhjal. Uurimistöövoorus saavutas Maria Elisabeth Bremen 12. klassi arvestuses II koha.
Lõpule jõudis Eesti Ajaloo- ja Ühiskonnaõpetajate Seltsi korraldatav ajalooalaste uurimistööde võistlus Eesti Vabariigi presidendi auhindadele. Tänavuse võistluse teemaks oli “Eesti maailmas. Maailm Eestis”.
14.04–15.05 toimus TÜ teaduskooli uus veebipõhine loodusteaduste võistlus “Loogiline loodusteadus”, mis nõudis loodusainete- ja matemaatikavaldkonna teadmiste ja oskuste lõimimist.