Matemaatikaolümpiaadi piirkonnavoor 4.–6. klassile
Matemaatikaolümpiaadi piirkonnavoor 4.–6. klassi õpilastele toimus 21. veebruaril, võisteldi kodukoolis. Maakondlikus konkurentsis olid meie kooli parimad Janar Jaakson ja Mariel Rego.
Matemaatikaolümpiaadi piirkonnavoor 4.–6. klassi õpilastele toimus 21. veebruaril, võisteldi kodukoolis. Maakondlikus konkurentsis olid meie kooli parimad Janar Jaakson ja Mariel Rego.
Teisipäeval, 21. veebruaril külastasid 1.a klassi õpilased Rakveres sealset Linnakodaniku majamuuseumi, kus osalesid haridusprogrammis “Tervise ja meelte tähtsus”.
Eelmisel nädala tähistati Eno Raua 95. sünniaastapäeva. Eno Raud (15.02.1928 – 9.07.1996) on eesti lastekirjanduse viljakamaid, tunnustatumaid ja tõlgitumaid autoreid.
20. veebruaril toimus traditsiooniline pidulik direktori vastuvõtt silmapaistvatele õpilastele. Sel aastal oli Eesti Vabariigi 105. aastapäevale pühendatud vastuvõtule palutud 70 tegusat ja säravat õpilast.
15. veebruaril osales 11 meie kooli II–IV klassi õpilast sünniaastatega 2012–2013 Lääne-Virumaa U12 talvistel kergejõustiku meistrivõistlustel.
Peale keskerakonna olid esindatud kõik erakonnad: reformierakondlane Katrin Kuusemäe, parempoolsete esindaja Janek Puusepp, sotsiaaldemokraat Maido Nõlvak, EKRE ridadest Valdo Helmelaid, Eesti 200 liige Helene Lumi ja Isamaad esindas Marko Pomerants.
Tänane päev oli veidi teistmoodi koolipäev, nimelt ligikaudu 150 meie kooli õpilast oli täna oma vanematega tööle läinud, et tutvuda nende tööeluga.
3.a klass külastas sõbrapäeval Porkuni Kooli, et veeta päev tavapärasest teistmoodi ning luua uusi sõprussuhteid.
Sõbrapäeva õhtul kogunesid Kadrina Keskkooli tehnoloogiaõpetuse klassi lasteaia Sipsik Pätu rühma pered kuldnokkadele pesakeste valmistama. Neid juhendas kooli tehnoloogiaõpetaja Karl Meos.
Selle aasta ITi- ja NUTIfestivali CADrina võistluse ülesande koostaja on Valdar Tammin ning sellega seoses uurisid HUSO suuna õpilased Karmen Kullamägi, Brianna Maasing ning Gert Ruuto Tamminilt, missugune on ta metoodika ja kaua võtab aega ülesande koostamine.