Kadrina Keskkooli tugisüsteemi kuuluvad:
Tugiteenuste juht vastutab koolis HEV õpilaste toetamise ja probleemide lahendamise eest, juhib tugispetsialistide ning õpetaja abide tööd, koordineerib vajadusel suhtlust perede ja teiste asutustega, toetab õpilaste sotsiaalseid oskusi, juhendab emotsioonide juhtimise ja konfliktide lahendamise osas, aitab õpilastel koolikeskkonnas kohaneda ning osaleb vajadusel kriisiolukordade lahendamises.
Sotsiaalpedagoog
Kadrina Keskkooli sotsiaalpedagoog on Kai Tamm.
Telefon: 322 5652, e-post: kai.tamm@kadrina.edu.ee
Sotsiaalpedagoogi kabinet asub C-korpuse I korrusel.
Kooli sotsiaalpedagoogi töö eesmärgiks on korraldada ja arendada sotsialiseerumistuge ning toetada isiku arengut võrgustikutöö kaudu ning sotsiaalpedagoogiliste meetoditega.
Kadrina Keskkooli eripedagoog on Mirell Viru.
Telefon: 322 5669, e-post: mirell.viru@kadrina.edu.ee
Eripedagoogi kabinet asub C-korpuse I korrusel.
Eripedagoogi töö eesmärk on toetada ja suunata eakaaslastest eristuva õppija arengut, arvestades õppekava(de) nõudeid ja võimalusi. Eripedagoog hindab õppija õpioskuste ja arengu taset, kavandab õppetegevust õppija erivajadustest lähtuvalt, õpetab toetavas ja turvalises keskkonnas.
Koolipsühholoog
Kadrina Keskkooli koolipsühholoogi ametikoht on täitmata.
Koolipsühholoogi ülesandeks on õpilaste arengu toetamine koostöös pere, haridustöötajate ja teiste spetsialistidega. Koolipsühholoog hindab laste arengut mõjutavaid tegureid, kavandab ja juhib sekkumisi ning töötab koostöövõrgustikus teiste erialade spetsialistidega.
Õpilase märkamine:
Märkajad
- Õpetajad, sh abiõpetajad
- Juhtkond (direktor, korraldusjuht, koolijuht, arendusjuht, huvijuht, kantselei juhataja, õppejuhid)
- Tugispetsialistid (sotsiaalpedagoog, psühholoog, eripedagoog, tugiteenuste juht, kooliõde)
- Toetav personal (raamatukogutöötaja, riidehoidjad, it-spetsialist, haridustehnoloog, toitlustusteenindajad, puhastusteenindajad, majahoidja, õpilaskodu kasvatajad, tugiisik(ud))
- Lapsevanemad
- Koolikaaslased
- Noorsootöötaja
- Kohalik omavalitsus (psühholoog, logopeed, lastekaitsespetsialist, sotsiaaltöötaja, peretöötaja)
Klassijuhataja
Õpilase toetamine klassi tasandil.
I tasandi meetmete rakendamine:
- Suhtlus lapsevanemaga (sh arenguvestlus, nõustamine, kokkulepped aineõpetajatega)
- Tunniväline lisatöö (konsultatsioon, kogupäevakool)
- Õppe individualiseerimine
- Õpe tasemerühmades
- Õpiabiplaan
- Täiendav õppetöö
- Huviring(id)
- Õpilaskodu
- Õpituba
Tugiteenuste juht (HEVKO)
- Toetab ja juhendab õpetajat haridusliku erivajaduse väljaselgitamisel
- Koordineerib koolisisest ja -välist võrgustikutööd
Koolisisene koostöövõrgustik
- Lapsevanem (rakendab lapsele soovitatud meetmeid)
- Õpetaja
- Tugispetsialistid
- Juhtkond (tagab vajaliku ressursi)
II tasandi meetmete rakendamine:
- Toevajaduste väljaselgitamine kooli tugispetsialistide ja õpetajate koostöös
- Õpilase individuaalse arengu jälgimise kaardi (IAJK) avamine
Vanema nõusolekul ja kooli nõustamismeeskonna otsusel õpilasele tugispetsialistide või muu õpilase arengut toetava meetme pakkumine
Individuaalse õppekava koostamine ja rakendamine
Käitumise tugikava
Vajadusel koostöö kooliväliste spetsialistidega ja lisauuringute soovitamine
Kooliväline koostöövõrgustik
- Kohalik omavalitsus (KOV)
- Rajaleidja
- Tervishoid
- Noorsootöötaja
- Piirkonnapolitsei
III tasandi meetmete rakendamine:
- Koolivälise nõustamismeeskonna (Rajaleidja) otsuse rakendamine vanema nõusolekul
Õpe eriklassis kuni 12 õpilasega (tõhustatud tugi)
Õpe eriklassis kuni 6 õpilasega (eritugi)
Terviseseisundist tuleneva koduõppe rakendamine
IÕK koostamine ja rakendamine, millega vähendatakse või asendatakse riiklikus õppekavas ettenähtud õpitulemusi ühes või mitmes aines, vabastatakse õpilane kohustusliku õppeaine õppimisest
Õpe põhikooli lihtsustatud riiklikul õppekaval
Individuaalõpe
Koduõpe (sh lapsevanema avalduse alusel)
Haiglaõpe
Tugiteenuste koordineerija hindab sekkumise tulemuslikkust
1.Juhtumi lõpetamine
VÕI
2. Uute eesmärkide seadmine