Kadrina Keskkoolis alates 2013. aastast kaitstud praktiliste (P) ja uurimistööde (U) teemad.

Sordi pealkirja või valmimise aasta järgi:

  1. 11. klassi bioloogia õpiku oskussõnad, nende selgitamine ja korduvus õpikus ning töövihikus. Maris Kerov. 2019 (U)
  2. 15–16-aastaste noorte teadlikkus illegaalsetest uimastitest Kadrina Keskkooli näitel. Mari-Liis Riima. 2018 (U)
  3. 1970.–1980. aastate mood Silueti ja Vogue'i näitel. Lisett Lepiksaar. 2015 (U)
  4. 2010. aasta sõnause sõnade saatus. Karolina Orav. 2014 (U)
  5. 2016. aasta ja 2017. aasta Kadrina Keskkooli 1. klasside füüsiline koolivalmidus. Kattri Ann Lindam. 2018 (U)
  6. 2017. aastal Kadrina Vallavolikokku kandideerijate valimislubadused. Margit Kerov. 2018 (U)
  7. 2D animafilmi tegemine programmis Anime Studio Pro. Alexander Frolov. 2018 (P)
  8. 3D printeriga pendelkella valmistamine. Reiko Raudla. 2017 (P)
  9. 9/11 vandenõuteooriad. Kaarel Taimla. 2014 (U)
  10. Abihoone eelprojekt. Egert Römer. 2020 (P)
  11. Adjectives in J. R. R. Tolkien's ''The Hobbit'' and Their Translations in Estonian. Karmen Floren. 2014 (U)
  12. Aiamööbel. Rivo Olvet. 2014 (P)
  13. Ajakirjanik Rein Siku isikustiil. Kristel Rannala. 2018 (U)
  14. Ajalehtede Virumaa Teataja ja Силламяэский Вестник uudiste võrdlemine ajavahemikus august–september 2017. Jekaterina Kolessova. 2019 (U)
  15. Ajaloolise tulirelva makett. Sander Jänts. 2015 (P)
  16. Alfahüdroksühapete ja beetahüdroksühapete kasutamine näohooldustoodetes. Berta Laaniste. 2020 (U)
  17. Alkohoolikust lapsevanema mõju noore elule. Regina Sundejeva. 2018 (U)
  18. Ansamblikontserdi korraldamine. Liis Lillemägi. 2019 (P)
  19. Antiigi fraseologismide kasutus Eesti meedias. Aavo Mumm. 2020 (U)
  20. Anton Hansen Tammsaare näidendi ''Juudit'' arvustused meedias. Kirke Jäetma. 2021 (U)
  21. Arbavere ja Loobu puidust mõisad. Lisete Laisaar. 2013 (U)
  22. Are Kadrina Secondary School students in Danger of Obesity?. Faustin Maurel. 2017 (U)
  23. Arheoloogilised leiud Rakvere linnuses. Raimo Holm. 2016 (U)
  24. Arvuti ehitamine. Henri Herm. 2017 (P)
  25. Arvutil joonistamine digilauaga. Julia Ruzu. 2016 (P)
  26. Arvutil joonistamine digilauaga. Julia Ruzu. 2017 (P)
  27. Audiovisual Translation Processes Used in the Parodies of Tujurikkuja. Hans Johan Erikson. 2014 (U)
  28. Avaliku ruumi keelsus: Vikerraadio eesti keele alased saated. Krislin Mägi. 2018 (U)
  29. Biogaasi ja teiste taastuvenergia allikate kasutamine Eestis. Mihkel Lilleleht. 2013 (U)
  30. Cosplay 2015. aasta AniMatsurile. Helli Seeblum. 2015 (P)
  31. C-vitamiini sisaldus poes müüdavates pakimahlades ja selle tähtsus tervisele. Silver Ero. 2018 (U)
  32. Dirk Walbrecker ''Kambalugu'' ja Mare Sabolotny ''Kirjaklambritest vöö''. Agnes Kaldmaa. 2016 (U)
  33. Dokumentaalfilm ''Suvi 1991''. Marko Rauman. 2021 (P)
  34. Doris Kareva hingelised otsingud. Eliisa Mölder. 2012 (U)
  35. Doris Kareva hingelised otsingud. Katti Rüütnurm. 2012 (U)
  36. Eeldus Eesti taasiseseisvumiseks 1987.–1991. aastate filmikroonikate põhjal. Eleonora Lisette Rjabinin. 2017 (U)
  37. Eesnimed eesti ilukirjanduses. Ave Jalakas. 2015 (U)
  38. Eesti asjad Siku moodi. Kati Lehtroos. 2016 (U)
  39. Eesti kahepaiksed kui bioloogilise mitmekesisuse osa. Inimeste teadlikkus ja suhtumine kahepaiksetesse. Marta Jamsja. 2014 (U)
  40. Eestikeelsete sõnade tähenduse laienemine inglise keele mõjul. Sonja Seppa. 2021 (U)
  41. Eesti kooli ajalugu 17.sajandist II maailmasõja lõpuni. Armin Laanemäe. 2016 (U)
  42. Eesti lapsed teises maailmasõjas. Madlen Siniallik. 2016 (U)
  43. Eesti Muinsuskaitse Seltsi liikumine ja selle tegevuse kajastamine Rakvere rajooni ajalehtedes. Ken-Timo Rannaste. 2017 (U)
  44. Eesti nahkhiired, nende kaitse. Põhja-nahkhiir (Eptesicus nilssonii) minu kodus. Kaisa Rooba. 2014 (U)
  45. Eesti noorte väärtushinnangud Kadrina Keskkooli õpilaste näitel. Jane Valgma. 2019 (U)
  46. Eesti olümpiavõitjad. Peeter-Erik Rummo. 2015 (U)
  47. Eesti Päevalehe ajakirjanike Raimo Poomi ja Kaarel Kressa kujundlik keelekasutus. Hugo Prints. 2017 (U)
  48. Eesti spordi suurkujud 20. sajandil. Ander Lõns. 2015 (U)
  49. Eesti tuulepargid ja nende mõju. Romet Kirsch. 2015 (U)
  50. Ehitustööriistade rentimine Ramirendi põhjal. Mehis Meltsa. 2019 (U)
  51. Ehrenbuschide perekonna lugu. Elizabeth Erenbus. 2015 (U)
  52. Elektrooniline interaktiivne meelelahutus ja selle mõjud Kadrina Keskkooli noorukitel. Marco Lepik. 2015 (U)
  53. Elumaja Sootaguse maaüksusel. Luise Grethen Nirgi. 2020 (U)
  54. Emakeeleausammas Kadrinas. Siim Umerov. 2016 (P)
  55. Energiajookide mõju ja teadlikkus neist. Ruth Roosimägi. 2019 (U)
  56. Enneaegsete laste olukord Eestis MTÜ Enneaegsed Lapsed andmete põhjal ning enneaegsete lastega tegelevate meditsiinitöötajate töö. Triin Rummo. 2020 (U)
  57. Eramu 2. korruse ruumilahendus. Ragnar Normak. 2020 (P)
  58. E-sport ja turniiri läbiviimine. Kristo Puusepp. 2015 (P)
  59. E-Twinning Kadrina Keskkoolis – 10 aastat ajalugu. Sirly Sambla. 2017 (U)
  60. Euroalustest aiamööbli komplekt ''Merekäbi''. Aveli Tiiter. 2016 (P)
  61. Filmi ''Küla, kus asus linn'' tõlkimine. Carmel Meelind. 2020 (P)
  62. Film ''Küla, kus asus linn''. Kristjan Pärnamäe. 2021 (P)
  63. Fosforiidisõda ja selle kajastamine Virumaa ajakirjanduses. Marten Arandi. 2017 (U)
  64. Fotonäitus ''igapäevaselt…''. Kaisa Nele Hendla. 2019 (P)
  65. Fraseologismid ja 19. sajandi vene kultuuriruumi väljendav sõnavara Fjodor Dostojevski teose ''Kuritöö ja karistus'' Anton Hansen Tammsaare tõlkes. Nadežda Tšuvpilo. 2021 (U)
  66. Gümnaasiumiastme õpilaste toitumisharjumused Kadrina Keskkoolis 2011.–2012. ja 2012.–2013. õppeaastal. Kelly Arula. 2013 (U)
  67. Gümnaasiumiõpilaste toitumisharjumused koolipäeva jooksul. Karl Tamm. 2017 (U)
  68. Hainase suguvõsa. Üllerin Ojamägi. 2015 (U)
  69. Heinrich Kruusvaldi elu ja tegevused. Karl-Martin Peri. 2013 (U)
  70. Heitvee puhastamine Kadrina vallas ja selle mõju Loobu jõele. Ardo Laupa. 2013 (U)
  71. Hirmud ja turvatunne Kadrina Keskkooli II kooliastme õpilaste näitel. Kristiine Särg. 2014 (U)
  72. Honda Civic – jääraja ralliauto. Ben Lilleoja. 2014 (P)
  73. Hulja mõisa vaikne hääbumine. Helemai Valge. 2013 (U)
  74. HUSO õppematerjal – ''Eluolu Victoria ajastul''. Liisbet Leemets. 2019 (P)
  75. Instagrami luule põhijooned kolme luuletaja loomingu näitel. Gerda Jamsja. 2020 (U)
  76. Internetikeele sõnavara Skype'is. Meriliis Ojala. 2014 (U)
  77. Internetipõhised tegevused inglise keele tunni mitmekesistamiseks põhikooli II kooliastmes. Renno Laaniste. 2016 (P)
  78. Intertekstuaalne ''Kalevipoeg''. Karoliina Kask. 2021 (U)
  79. IŽ-56 restaureerimine. Madis Mets. 2015 (P)
  80. Jalapink WC-potile. Kert Lang. 2017 (P)
  81. Jalgratastega fosforiidisõjast Eesti Vabariiki de facto. Anett Altmäe. 2017 (U)
  82. Jooksuvigastused ja nende ennetamine. Dagmar Lui. 2018 (U)
  83. Jõulinnaku makett. Jaagup Vinter. 2020 (P)
  84. Jõulinnaku makett. Kalev Rannar Müntser. 2020 (P)
  85. Jäätmete käitlemine Eestis ja Kadrina Keskkooli 8. klassi õpilaste arvamus jäätmetest. Karmen Tamm. 2021 (U)
  86. Jäävee väljakutse. Karolina Orav. 2015 (U)
  87. Kadrina inglisekeelne vallaveeb. Kevin Kivro. 2017 (P)
  88. Kadrina ingliskeelne vallaveeb. Joosep Karp. 2016 (P)
  89. Kadrina-kandi vetenimed keeles ja meeles. Brittany Korkma. 2020 (U)
  90. Kadrina Keskkooli 10.–12. klassi õpilased pagulastest ja nende võimalustest Eestis. Kirke Ojala. 2017 (U)
  91. Kadrina Keskkooli 115. aastapäev. Margen Peterson. 2018 (P)
  92. Kadrina Keskkooli 11. klassi õpilaste õpihoiak, selle soolised erisused ja seos õpimotivatsiooni ja hinnetega. Karoliina Liivak. 2019 (U)
  93. Kadrina Keskkooli 3D mudeli loomine programm AutoCAD abil. Andrei Sirotin. 2015 (P)
  94. Kadrina Keskkooli 7., 9. ja 11. klassi õpilaste nägemine ja teadlikkus silmahaigustest. Darja Kamenshchikova. 2016 (U)
  95. Kadrina Keskkooli 800 meetri jooksu rekordi püstitamine. Ragnar Rooba. 2020 (P)
  96. Kadrina Keskkooli 9.-12. klasside õpilaste teadlikkus ja suhtumine Eesti kuulumises rahvusvahelistesse organisatsioonidesse. Otto Prints. 2020 (U)
  97. Kadrina Keskkooli 9.–12. klassi õpilaste poliitilised vaated. Taavi Tikkerber. 2019 (U)
  98. Kadrina Keskkooli 9.–12. klassi õpilaste suvised tööl käimised. Tiffany Lebedev. 2017 (U)
  99. Kadrina Keskkooli edukamate spordialade tulemused aastatel 2003–2013. Karmo Kalamäe. 2013 (U)
  100. Kadrina Keskkooli e-päeviku äpp. Andri Soone. 2016 (P)
  101. Kadrina Keskkooli Füüsika kodulehekülg. Kristjan Taimla. 2018 (P)
  102. Kadrina Keskkooli gümnaasiumiastme põhjuseta puudumised. Ergo Sukk. 2016 (U)
  103. Kadrina Keskkooli gümnaasiumiastme õpilaste motivatsioon. Signe-Ly Leiaru. 2016 (U)
  104. Kadrina Keskkooli gümnaasiumiõpilaste enesejuhtimise oskus. Eeva-Anette Värk. 2020 (U)
  105. Kadrina Keskkooli gümnaasiumiõpilastel esinevad stressisümptomid ja stressiga toimetulek. Katriine Vasemägi. 2019 (U)
  106. Kadrina Keskkooli gümnaasiumiõpilaste rahulolu õppesuundadega. Pille Riin Erikson. 2019 (U)
  107. Kadrina Keskkooli gümnaasiumi õpilaste stress. Mart Aleskandrov. 2014 (U)
  108. Kadrina Keskkooli gümnasistide kehaline aktiivsus aastal 2020. Martin Stadnik. 2020 (U)
  109. Kadrina Keskkooli II ja III kooliastme õpilaste toitumisharjumused 2012.–2013. õppeaastal. Renata Lopetaite. 2013 (U)
  110. Kadrina Keskkooli IV kooliastme noormeeste rühis esinevad kõrvalekalded ja teadlikkus rühihäiretest. Laura Tervonen. 2018 (U)
  111. Kadrina Keskkooli jääraja ralliauto mootori detailide modifitseerimine. Kustav Viise. 2015 (P)
  112. Kadrina Keskkooli jäärajasõidu auto ehitamine. Talis Tuuna. 2018 (P)
  113. Kadrina Keskkooli neidude rüht ja rühihäired. Ann Münter. 2013 (U)
  114. Kadrina Keskkooli poeglaste kehalise kasvatuse tulemuste muutumine aastatel 1998-2019. Jürgen Lankei. 2020 (U)
  115. Kadrina Keskkooli reaaltehnilise (RETE) õppesuuna vilistlaste uuring. Anvar Tipner. 2020 (U)
  116. Kadrina Keskkooli siseruumide õhu mikrofloora. Annika Viiksaar. 2017 (U)
  117. Kadrina Keskkooli siseruumide õhu mikrofloora ning selle sõltuvus ruumide suhtelisest õhuniiskusest ja õhutemperatuurist. Annika Viiksaar. 2018 (U)
  118. Kadrina Keskkooli tutvustav video. Morten Birk. 2016 (P)
  119. Kadrina Keskkooli tütarlaste kergejõustikutulemuste muutumine aastatel 1998-2018. Gustav Lankei. 2020 (U)
  120. Kadrina Keskkooli õpilaste ja töötajaskonna helkurikandmise harjumused. Ragnar Lui. 2017 (U)
  121. Kadrina Keskkooli õpilaste ja õpetajate investeerimisalane teadlikkus. Gertu Matikainen. 2016 (U)
  122. Kadrina Keskkooli õpilaste ja õpetajate peredes kasutatavad autod. Tõnis Luts. 2015 (U)
  123. Kadrina Keskkooli õpilaste koduloomade nimed. Merilin Särg. 2016 (U)
  124. Kadrina Keskkooli õpilaste perekonnanimed. Diana Iudina. 2016 (U)
  125. Kadrina Keskkooli õpilaste saavutused spordis 2015.–2016. õppeaastal. Roberta Kirsch. 2017 (P)
  126. Kadrina Keskkooli õpilaste teadlikkus astronoomiast. Karoliina Suvi. 2015 (U)
  127. Kadrina Keskkooli õpilaste teadlikkus inimeste ülekaalulisusest ning selle seosest toitumisega. Milena Konovalova. 2018 (U)
  128. Kadrina Keskkooli õpilaste teadlikkus kohalikust omavalitsusest. Nils-Emil Lille. 2015 (U)
  129. Kadrina Keskkooli õpilaste teadlikkus maailma ohtlikest linnadest. Raivo Rummo. 2018 (U)
  130. Kadrina Keskkooli õpilaste teadlikkus vaktsineerimisest ja vaktsiinide tähtsusest. Sigrit Umerov. 2020 (U)
  131. Kadrina Keskkool vilistlaste pilgu läbi aastal 2017. Birgit Klopp. 2018 (U)
  132. Kadrina kihelkonna kõrtsidest 19. sajandi teisest poolest 20. sajandi alguseni. Kevin Jõgiste. 2018 (U)
  133. Kadrina kohtade hüüdnimed. Anna-Liis Post. 2015 (U)
  134. Kadrina kool aastal 1920. Anna Elisabeth Viise. 2018 (P)
  135. Kadrina kool aastal 1920. Caroline Karus. 2019 (P)
  136. Kadrina kooliõpilaste toimetatud ajalehed 1911-1921 ja 1996-2002. Laura Pruul. 2020 (U)
  137. Kadrina kooliõpilaste vastupanu Nõukogude võimule aastatel 1948–1953. Joosep Sulev. 2019 (U)
  138. Kadrina kujunemisest alevikuks 20. sajandi esimesel poolel. Maria Mäe. 2019 (U)
  139. Kadrina pärandilugu. Erika Treiman. 2014 (P)
  140. Kadrina raudteejaama lugu. Astra Sild. 2014 (U)
  141. Kadrina Vallas tegutsevad põllumajandusettevõtted ning nende tegevust mõjutavad tegurid. Karl Josep Nukk. 2021 (U)
  142. Kadunud mõisa lugu. Jõepere mõis. Heleene Mäe. 2013 (U)
  143. Kadunud Tõdva-Kõnnu mõisa otsimas. Leanika Vetka. 2015 (U)
  144. Kaevumaja. Mairin Nirgi. 2018 (P)
  145. Kahepäevase võrgupeo korraldamine. Aleks Uusküla. 2019 (P)
  146. Kahepäevase võrgupeo korraldamine. Kevin Kruusmann. 2019 (P)
  147. Kandle keele aasa valmistamise rakis. Georg-Harald Nagel. 2016 (P)
  148. Karivärava küla ja perekond Teetlok. Jan Teetlok. 2020 (U)
  149. Kasutajanimed internetis. Krõõt Arro. 2017 (U)
  150. Kataloonia teel iseseisvusele. Sten Liiva. 2019 (U)
  151. Katkeid Kihlevere mõisa härrastemaja 200-aastasest ajaloost. Karmi Pikkma. 2018 (U)
  152. Kes ma päriselt olen ehk uskumused endaga seoses. Karmen Floren. 2015 (U)
  153. Kes ma päriselt olen? Noorte identiteedi kujundajad. Enely Lehtme. 2014 (U)
  154. Kiirusmudelism. Kalju Lillepea. 2014 (U)
  155. Killukesi minu emapoolsest suguvõsast. Ave Alas. 2015 (P)
  156. Kinost teise maailmasõja ajal Lääne-Virumaal. Tuuli-Maria Vill. 2015 (U)
  157. Kiriku ja raudteejaama vahel. Anett Altmäe. 2018 (U)
  158. Kirjavead kaupluste hinnasiltidel ja internetiväljaannetes. Rainer Arak. 2013 (U)
  159. Kirurgide töö ja ajajaotus. Annabel Bremen. 2019 (U)
  160. Kiusamine Kadrina Keskkooli 5. klassides. Melissa Suvi. 2017 (U)
  161. Kleit kudumina. Helena Aksberg. 2015 (P)
  162. Kodukino helisüsteem. Armis Laanemäe. 2018 (P)
  163. Kodukino helisüsteem. Henry-Sven Adams. 2018 (P)
  164. Koduleht õhupalli katsetest. Kertu Greenberg, Janeli Tiirmaa. 2020 (P)
  165. Kodutööd Kadrina Keskkooli 10.–12. klassides. Marta Rummi. 2016 (U)
  166. Kohanimed enne ja nüüd. Kadrina-kandi oronüümid. Helen Proosa. 2016 (U)
  167. Koidula talu kodukanad ja nende elutingimused. Angelika Vosel. 2018 (U)
  168. Kolu mõis Tuhkatriinust printsessiks. Carmen Rado. 2013 (U)
  169. Koolide kujundus Lääne-Virumaal. Henry Erenbus. 2019 (U)
  170. Koolikultuur õpilaste pilgu kaudu. Birgie Bligzna. 2018 (U)
  171. Kuivkäimla ehitus. Martin Kaldmaa. 2015 (P)
  172. Kujundlik keel Eesti Päevalehe juhtkirjades. Marion Maasing. 2020 (U)
  173. Kõlari Subwooferi ehitamine. Oliver Reinol. 2020 (P)
  174. Käsitöömaja. Magnar Kaegas. 2020 (P)
  175. Külmutamise mõju köögiviljade C-vitamiini sisaldusele. Reili Valk. 2018 (U)
  176. Küüditatuna Siberis – Koidu Kadaka lugu. Alice Klaamann. 2018 (U)
  177. Ladinakeelsete lendsõnade kasutus Eesti meedias. Tambet Pallon. 2019 (U)
  178. Lasteaed Sipsik olümpia. Markus Julius Holmberg. 2020 (P)
  179. Lasteaialaste joonistatud perepiltide analüüsimine Võsu ja Vihasoo lasteaedade 4-7aastaste laste joonistuste näitel. Lis Marii Undusk. 2020 (U)
  180. Laste areng ujumises aasta jooksul. Johanna Linda Pihlak. 2014 (U)
  181. Liikumisaktiivsus Kadrina Keskkooli 4., 7. ja 10. klasside õpilaste hulgas 2018/19. õppeaastal. Carmen Jastremski. 2020 (U)
  182. Liikumisharrastus Kadrina Keskkooli, Rakvere Reaalgümnaasiumi ja Jüri Gümnaasiumi 10.–12. klasside õpilaste hulgas 2013/2014. õppeaastal. Annika Remmelgas. 2015 (U)
  183. Loobu jõgi – lõhilaste elupaik. Mattias Suurkivi. 2013 (U)
  184. Lood ühest ''nõiast''. Agnes Kaldmaa. 2014 (U)
  185. Läsna teater – kogukonna ühendaja. Rihard Laisaar. 2020 (U)
  186. Lääne-Virumaa inimeste teadlikkus sclerosis multiplex'ist. Carmel Meelind. 2019 (U)
  187. Lühifilmi monteerimise tehnikad lühifilmi ''Kapu'' näitel. Janno Jaagumets. 2018 (P)
  188. Lühifilmi tegemine Rakvere Gümnaasiumi filmifestivalile. Maiki Ling. 2018 (P)
  189. Matemaatikaõpikute autoreid Lääne-Virumaalt. Deivid Armulik. 2016 (P)
  190. Meditsiiniterminoloogia. Anamnees.. Mirell Mooses. 2019 (U)
  191. Meedia mõju lapse muusikalise maitse kujunemisel. Sandra Schmidt. 2016 (U)
  192. Mehis Heinsaare ''Teekond maailma lõppu'' ja Friedebert Tuglase ''Maailma lõpus'' võrdlus. Ingrid Lehtme. 2018 (U)
  193. Meie igapäevane leib. Kadrina Keskkooli õpilaste ja õpetajate leiva tarbimisharjumused. Melissa Oja. 2014 (U)
  194. Metskitsede ja väikeulukite küttimine. Agnes Aasa. 2021 (U)
  195. Mikrokliima Kadrina Keskkooli ümbruses. Vanessa Akdavletova. 2020 (U)
  196. Minu klassikaaslaste isad ja Nõukogude armee. Gert Metsküla. 2015 (U)
  197. Minu suguvõsa nimed. Johanna Angela Bremen. 2017 (U)
  198. Minu vanaisa Eino Puhilase mälestuslood Siberi-aastatest. Maarja-Liis Puhilas. 2014 (U)
  199. Minu vanavanaisa, kunstnik Hando Mugasto perekonnapärand. Khirsten Terese Murumägi. 2018 (U)
  200. Mootorratta Aprilia RS125 remontimine. Jagnar Põld. 2018 (P)
  201. Mootorratta Jawa 350/634 renoveerimine. Karel-Mattias Kolli. 2020 (P)
  202. Mopeed Riga-13 taastamine. Kaupo Vehk. 2017 (P)
  203. Mõisamajanduse ajaloost Eesti territooriumil Neeruti mõisa näitel. Heivo Reinek. 2014 (U)
  204. Mälestusi Vainupea suvilast. Khirsten Terese Murumägi. 2019 (U)
  205. Mängumaja ehitus õele. Anvar Sild. 2021 (P)
  206. Müra kui keskkonnasaastaja. Müra Kadrina Keskkoolis, selle mõju inimestele. Noomi Kams. 2014 (U)
  207. Naistekad kui žanr. Enely Lehtme. 2012 (U)
  208. Naiste muutuv roll ühiskonnas. Diana Saluste. 2014 (U)
  209. Neeruti mõisa rekonstrueerimine ja 3D mudeli loomine programmi AutoCAD abil. Tarmo Lilienthal. 2014 (P)
  210. Neeruti mõis kui tuhmunud juugendlik pärl. Mariliis Tiiter. 2013 (U)
  211. Nikolai Baturini ''Delfiinide tee'' ja Alessandro Baricco ''Ookean mere'' võrdlus. Mari Miilpalu. 2017 (U)
  212. Nutivahendite kasutamine Kadrina Keskkoolis. Martha Abner. 2015 (U)
  213. Omadussõnad trükireklaamides. Anet Sirvel. 2020 (U)
  214. Omaloominguline lugu. Georg Eessaar. 2018 (P)
  215. Omaloominguline lugu. Kristjan Laugesaar. 2018 (P)
  216. Pariisi talli takistussõit. Kalev Käsperson. 2020 (P)
  217. Pendelkella valmistamine 3D-printeriga. Martin Paat. 2017 (P)
  218. Perekond Runno elusaatuse keerdkäigud. Lilian Valge. 2015 (U)
  219. Perekonnanimed minu kodukandis. Aliise-Maria Pärna. 2016 (U)
  220. Peresuhete väljendumine laste joonistustes Kadrina Lasteaed ''Sipsik'' 4–6-aastaste laste joonistuste näitel. Lisete Laisaar. 2014 (U)
  221. Plakati- ja tänavareklaamid Rakvere tänavapildis. Maria Elisabeth Bremen. 2020 (U)
  222. Projekt Vesi tiiki. Indrek Raudla. 2014 (P)
  223. Pudeliveed ja Kadrina kraanivesi. Meryl Komp. 2014 (U)
  224. Puuetega inimeste toimetulek Kadrina vallas. Minna Lilleoja. 2020 (U)
  225. Puur tuhkrule. Andro Andronov. 2016 (P)
  226. Põlvkondade vahelised erinevused materiaalsete väärtuste mõtestamisel. Anette Traus. 2020 (U)
  227. Pärmseente liikide esinemine õistaimede organitel – õitel, lehtedel, viljadel. Liis Kuusemets. 2019 (U)
  228. Rahvatantsu oskussõnade ja erialaslängi kasutamine rühmades Meie Vahel ja Tarva Tammed. Margit Kerov. 2019 (U)
  229. Rahvussuhted folklooris. Helene Kristine Viita. 2015 (U)
  230. Rakise valmistamine. Reijo Pajussaar. 2015 (P)
  231. Rakvere ja Kadrina tantsijate teadlikkus tantsimisest ja selle mõjust tervisele. Karolin Krasnov. 2019 (U)
  232. Ravimtaimede ja raviainete nimetused August Wilhelm Hupeli teostes. Heleene Mäe. 2014 (U)
  233. Ravimtaimede tavakasutamine kodus. Lis Marii Undusk. 2019 (U)
  234. Rein Siku isikustiil ''Minu Ugrimugri'' raamatus ja 2016. aasta Maalehe artiklites. Ülle-Mai Kesamaa. 2017 (U)
  235. Riiul. Matthias-Härmo Laager. 2016 (P)
  236. Roboti programmeerimine ja sellega osalemine Robotexil. Raigo-Robin Anni, Alver Lillepea. 2020 (P)
  237. Rändurid teekonnal: RMK matkarajast Indoneesia prügimägedeni. Marta Jamsja. 2015 (U)
  238. Rüht. Rühihäired Kadrina Keskkooli 4., 7. ja 10. klasside õpilastel 2016/17. õppeaastal. Kirke Külmhallik. 2018 (U)
  239. Seinamaal. Marelle Mägi. 2018 (P)
  240. Similarities and differences of some aspects of communist regime in Albania and Estonia. Enes Kita. 2019 (U)
  241. Sinimustvalge värvikombinatsiooni kasutamisest okupatsioonide ajal 1940–1991 Eesti NSV Ülemnõukogu XII koosseisu saadikute mälestuste põhjal. Mirell Viru. 2018 (U)
  242. Skandinaavia jumalad Thor ja Loki tänapäeva filmi- ning koomiksitegelastena. Pille-Riin Raidma. 2015 (U)
  243. Slängikasutus Facebookis. Carmen Rado. 2014 (U)
  244. Slängisõnavara noortefoorumis. Merily Roosmets. 2014 (U)
  245. Soolakristallid lühtrile. Helena Aaman. 2018 (P)
  246. Spordijoogid, nende tarbimine sportlaste seas. Merili Sirvel. 2017 (U)
  247. Spordiklubi Kadrina maadlus. Martin Pajussaar. 2015 (U)
  248. Spordivigastuste esinemine 10.–12. klassi õpilaste seas Kadrina Keskkooli näitel. Hugo-Martin Toming. 2020 (U)
  249. Suusatamisest Kadrina Keskkoolis aastatel 1960–1990. Kaisa-Kristina Kivirand. 2015 (U)
  250. Tapa ja Kadrina valla lasteaiatöötajate teadlikkus prügi sorteerimisest. Brigitta-Maria Vakaljuk. 2020 (U)
  251. Tapa linna Koolipark, selle miljööväärtus. Anett Lanno. 2013 (U)
  252. Teise maailmasõja sündmuste kajastamine Lääne–Virumaa ajalehtedes 1939–1944. Kati Lehtroos. 2015 (U)
  253. Toidulisandite kasutamine jõutreeningus. Maxim Gusarov. 2017 (U)
  254. Tsitaatsõnad ajakirjas Naisteleht. Kerli Veskus. 2013 (U)
  255. Tšernobõli katastroofi nähtav ja nähtamatu mõju. Mirell Viru. 2018 (U)
  256. TTÜ Tehnoloogiakooli kursus ''Tootearenduse ja disain'' Kadrina Keskkooli projekt – ''Innovaatiline kirjutuslaud''. Kaisa-Kristina Kivirand, Kaarel Haavajõe, Kaspar Haavajõe, Marko Rand. 2015 (P)
  257. Tõlkeprotsessi päringud veebiallikates ja toortõlked ning omakeelsed vasted lõpptekstis. Hanna-Eliise Liivak. 2021 (U)
  258. Udriku mõis ja Rehbinderite suguvõsa. Maris Matikainen. 2013 (U)
  259. Ultraviolettkiirguse mõõtmine. Angella Gomenjuk. 2016 (U)
  260. Undla mõis. Triin Vasemägi. 2014 (U)
  261. Uneharjumused ja unehäirete esinemine Kadrina Keskkooli gümnaasiumiastme õpilaste seas. Kadi Rindberg. 2020 (U)
  262. Unreal Engine mängu loomise juhend. Ottar Paulus. 2019 (P)
  263. Unreal Engine õppematerjal eesti keeles. Aiko Allmäe. 2020 (P)
  264. Uued sõnad ja nende uus tähendus. Teisi Sirvel. 2013 (U)
  265. Uusimaid inglise laene koolinoorte sõnavaras. Triin Nigol. 2014 (U)
  266. Vahetusõpilaste kohanemine uues koolis. Iida Anette Allikma. 2017 (U)
  267. Vaimulikud ärkamised Eestis 18.–20. sajandil. Madli Matikainen. 2017 (U)
  268. Valgusreostuse mõõtmine Kadrinas ja Rakveres ning selle võrdlemine teiste Eesti asulatega. Harlet Reinek. 2014 (U)
  269. Valgustus Kadrina Keskkoolis. Kristjan Palmiste. 2015 (U)
  270. Valvekarp. Kren Koosapoeg. 2015 (P)
  271. VAZ-2101 renoveerimine jääraja autoks. Valter Preismann. 2015 (P)
  272. VAZ 2107 – jääraja ralliauto. Fredi Normak. 2015 (P)
  273. Vesi- ja tuuleveskid Kadrina kihelkonna territooriumil. Eleri-Lea Elven. 2021 (U)
  274. Videotöötlus. Jaanus Kullerkupp. 2018 (P)
  275. Videotöötlus. Romet Lõns. 2018 (P)
  276. Vikipeedia artikkel ''Ametlik keel''. Maria Elisabeth Bremen. 2019 (P)
  277. Vikipeedia artikkel Elmar Elistost. Sofia Prints. 2018 (P)
  278. Vikipeedia artikkel ''Eurokeel''. Kirke Ojala. 2018 (P)
  279. Vohnja tiigivee omadused 2013. ja 2014. aasta talvel, kevadel ja suvel. Joonas Kikerpill. 2015 (U)
  280. Võistlussõiduk BMW E36 325i. Jarek-Karl Kunman. 2015 (P)
  281. Võrgupeo korraldamine. Gert Lužkov. 2018 (P)
  282. Võrgupeo korraldamine. Kertjan Nurk, Kaarel Kell. 2020 (P)
  283. Võrri ehitamine. Janno Tiido. 2019 (P)
  284. Värvid lüroeepilistes rahvalauludes A. Annisti perekonnaballadide ''Karske Pireta, maheda Mareta ja mehetapja Maie lood: perekonnaballaade vanast orjaajast'' näitel. Susanna Abner. 2019 (U)
  285. Värv- ja säilitusained maiustustes. Kristina Aasa. 2017 (U)
  286. Õpetajad ja stress. Mirko Raik. 2020 (U)
  287. Õpilaste arvamus ja suhtumine joobes juhtimisest. Karl-Kristjan Valdna. 2020 (U)
  288. Õpilaste rahulolu Kadrina Keskkoolis 2016/2017. Kendra Piirmets. 2018 (U)
  289. Õppefilm ''Viimane sõnum''. Jarko Kirs. 2020 (P)
  290. Õppefilm ''Viimane sõnum''. Kaur Kullerkupp. 2020 (P)
  291. Õppeotstarbelise liikluslaua valmistamine. Reio Opromei. 2020 (P)
  292. Õppimine ja mäletamine koolifüüsika näitel. Henri Voogla. 2016 (U)
  293. Õppimisvõimalused Kadrinas ja õpilaste edasiõppimiskavatsused pärast gümnaasiumi lõpetamist. Anu Kalamets. 2018 (U)
  294. Ühe kadunud kolhoosi lugu. Tuuli-Maria Vill. 2014 (U)
  295. XX tantsupeo ''Minu arm'' kajastamine Eesti ajaleheuudistes. Maris Kerov. 2020 (U)